Vaak gaan kleinere, maar ook middelgrote en grote ondernemingen er van uit dat het hebben van een website volstaat als uithangbord voor het bedrijf. Maar is dit wel voldoende? Vaak zien we op het internet websites die onderaan de pagina een verouderde copyright (bv. © 2011) hebben of blogs die al een paar jaar geen artikels meer hebben gedeeld. Door een website passief te beheren missen bedrijven de kans om meer mensen aan te trekken en potentiële klanten te overtuigen.

Meer lezen

Hoewel steeds meer bedrijven beschikken over een website of plannen hebben om online aanwezig te zijn, blijven kleinere bedrijven twijfelen over de beslissing om een website te creëren voor hun bedrijf. Velen vrezen dat een website heel wat onderhoud en investeringen met zich meebrengt. Daarom lijsten we de belangrijkste voordelen van een website voor KMO’s even op.

Meer lezen

Sociologische studies hebben aangetoond dat er binnen de huidige beroepsbevolking verschillende generaties kunnen worden gedefinieerd. Uiteraard zijn de generaties van elkaar te onderscheiden op basis van hun leeftijd.  Veel belangrijker in de dagelijkse werking van uw bedrijf zijn echter de fundamentele verschillen die deze generaties van elkaar onderscheiden.

Meer lezen

Heel wat bedrijven vinden het nodig om over een website te beschikken en/of aanwezig te zijn op sociale media. Eenmaal de gekozen media zijn gecreëerd en publiek gemaakt stopt het echter veel te snel. Opvolging, actualisering, uitbouw, enz. worden al te snel vergeten of uitgesteld onder druk van de dagelijkse beslommeringen. Het evalueren van de Return on investment (ROI) wordt bijna steeds verwaarloosd.

Meer lezen